Ezel Fan Club - Ezel Fan Forumu


 
AnasayfaAnasayfa  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  
Dil Seçeneği
Arama
 
 

Sonuç :
 
Rechercher çıkıntı araştırma
Anahtar-kelime
Giriş yap
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni hatırla: 
:: Şifremi unuttum
Anket
Web Sitemize Nereden Ulaştınız?
 Arama motorlarından
 Arkadaşımdan
 Diğer sitelerden
 Facebook'tan
Sonuçları Gör
En son konular
» Ezel 3. Bölüm İndir
Ptsi Haz. 25 2012, 15:47 tarafından pitbull38

» son oyun
Çarş. Haz. 22 2011, 21:08 tarafından adanali

» Ezel - Dijital Çizim
Çarş. Haz. 22 2011, 13:59 tarafından Cem

» Kerpeten Ali - Dijital Çizim
Çarş. Haz. 22 2011, 13:56 tarafından Cem

» gercek ezelciler (intikam)
Salı Nis. 19 2011, 13:07 tarafından intikam

» ViKiNGLER DiYARI Online MMO Bedava Viking Oyunu
Cuma Ocak 28 2011, 17:10 tarafından zeFF

» Dentinho Fenerbahçe'de!
C.tesi Ocak 22 2011, 01:05 tarafından tugay-fener

» Moderatör Olmak istiyorum...
C.tesi Ocak 22 2011, 01:02 tarafından tugay-fener

» Cansu Dere ile Röportaj
C.tesi Ocak 22 2011, 00:54 tarafından tugay-fener

» Kenan İmirzalıoğlu'na Benzemek Avantaj mı?
C.tesi Ocak 22 2011, 00:52 tarafından tugay-fener

Kasım 2018
PtsiSalıÇarş.Perş.CumaC.tesiPaz
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
TakvimTakvim
En bakılan konular
EZEL kamera arkası görüntüleri
Ezel 1. Bölüm İndir
Fenerbahçe marşları---sözleri
Sedef Avcı fotoğrafları
Akrostiş şiirler
Kenan Imirzalıoglu ile bir röportaj daha
Kenan İmirzalıoğlu'nun beğendiği kadın tipi
Cansu Dere ile Röportaj
Ezel Dizisi Yönetmeni
Murat Yıldırım
IP Adresiniz
ip-numaram.com IP adresi
Kimler hatta?
Toplam 7 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 7 Misafir

Yok

Sitede bugüne kadar en çok 120 kişi C.tesi Tem. 29 2017, 17:28 tarihinde online oldu.
İletişim

Paylaş | 
 

 Admini Delirtmek.!

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
~TriP~CoLiC~
Moderator
Moderator
avatar

Cinsiyet : Kadın Nerden : İstanbul
Mesaj Sayısı : 691
Puan : 1219
Yaş : 26
Saygınlık : 14
Kayıt tarihi : 27/11/09
İş/Hobiler : Öğrenci

MesajKonu: Admini Delirtmek.!   Çarş. Ara. 09 2009, 20:02

forum yoneticisi: Arkadasim bu konu daha önce verilmisti. Forumu aramadan niye konu açiyorsun.
üye: arama emrim yoktu arayamadim ehuehueheu
Forum yoneticisi: Banned !
-------------------------------------------------------------------
üye: Hocam açtigim konuyu kilitlemissin ya
Forum yoneticisi: ee
üye: Bizim bir arkadas içerde kalmis , üstüne kilitlemissin konuyu, bi aç da cikiversin ehuehuehu
Forum yoneticisi: Banned !
-----------------------------------------------------------------------
üye: Haci oyun isteklerimizi burada mi yapiyoruz.
Forum yoneticisi: evet
üye: O zaman siradaki oyunu sevip de kavusamayanlara gitsin ehuehuehu
Forum yoneticisi: Banned !
-------------------------------------------------------------------
Forum yoneticisi: Arkadasim konuyla alakasiz basliklar açmayin demedik mi!
üye: Biz forumla alakasiz yöneticilere karisiyok mu!!! ehueheuehu
Forum yoneticisi: Banned !
---------------------------------------------------------------------
üye: Bir zamanlar hor görüp de banladigin , ama gururlu bir üye vardi ya
Forum yoneticisi: ee ?
üye: Yok yani abi bani artik kaldir da foruma girelim diyecektim .

---------------------------------------
üye: Abi sen bana demistin ya, su foruma biraz hareket getir diye
Forum Yöneticisi: Evet...
üye: Bak hareketli avatar koydum, nasil olmus kipir kipir di mi puhaha
Forum Yöneticisi: Ugrama bi daha buralara
----------------------------------------------------
üye: Afedersiniz bu admin ne oluyor acaba?
Forum Yöneticisi: Administrator ünkisaltmasi
üye: Soyadministrator ün olayim senin anam puhaha nasil espri?
Forum Yöneticisi: ....
üye: Bi dakika ya, sistemden niye çikarildim ben simdi ya?!
---------------------------------------------------
user: Abi forum yoneticisi forumda ne yapar?
Forum yoneticisi: Yanlis yere acilmis konulari tasir, kurallara aykiri mesajlari siler vs..
User: Getir gotur isleri yani, hani ofislerde calisan ofisboylar gibi , baska bir deyisle forumboy da diyebilir miyiz?
Forum yoneticisi: Banned !
---------------------------------------------------------
Forum yoneticisi: Arkadasim bu konu daha once açilmisti !
User: Konu çok fazla ragbet görünce bi tane de biz açalim dedik ehuehuehu
Forum yoneticisi: Banned!
-------------------------------------------
User: Hocam bi dakika bakar misin ?
Forum yoneticisi: Ne var sevgili arkadaşım üser
User: Hocam windows bölümünde bir soru sormustum.Kimse cevaplamamis.Çok acil hocam ya bi cevaplasan diyordum.
Forum yoneticisi: Ben anlamaz windowzdan kurban
User: ee iyi de sen windows bölümünde moderatorsun
Forum yoneticisi: ha o mu? Admin bizin halaoglu oli.Sagolsun bizi kirmadi, beni de moderator mu ne diyin, iste ondan seyyettirdi
User: Hönk !
--------------------------------------------
User: Haci ben avatar olarak babamin resmini koysam olur mu?
Forum
yoneticisi: Bana ne kardesim ya , istersen git dedenin resmini koy!
Hatta gel benim yerime sen yonetici ol, ben intihar etmeye gidiyom!
------------------------------------------
User: Haci bizim bi arkadas foruma uye oluyor.Hani kayit olurken referans yazilan bir bolum var ya
Forum yoneticisi: ee?
User: Oraya belediye meclisinde encumen uyesi olan dayimin ismini yazsam olur mu diye soruyor
Forum yoneticisi: jilet verin sevgili arkadaşım banaaaaaaaa!!!!

______________________________________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Eagle
Administrator
Administrator
avatar

Cinsiyet : Erkek Nerden : Yalova
Mesaj Sayısı : 823
Puan : 1918
Yaş : 28
Saygınlık : 18
Kayıt tarihi : 01/11/09
İş/Hobiler : Web ve Logo Tasarımı

MesajKonu: Geri: Admini Delirtmek.!   Çarş. Ara. 09 2009, 21:08

komedi diyaloglar Very Happy teşekkürler

______________________________________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
~TriP~CoLiC~
Moderator
Moderator
avatar

Cinsiyet : Kadın Nerden : İstanbul
Mesaj Sayısı : 691
Puan : 1219
Yaş : 26
Saygınlık : 14
Kayıt tarihi : 27/11/09
İş/Hobiler : Öğrenci

MesajKonu: Geri: Admini Delirtmek.!   Çarş. Ara. 09 2009, 21:14

Bi şey değil sunny

______________________________________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Admini Delirtmek.!
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Ezel Fan Club - Ezel Fan Forumu :: EĞLENCE :: Fıkralar & Espiriler-
Buraya geçin: